Cumartesi, Kasım 20, 2010

İyi Günde, Kötü Günde ?



''Merhaba, ben Türkiye'nin en eğlenceli, en yaratıcı, en sadık taraftar gruplarından birine sahip olan Beşiktaş takımının destekçisi'. Böyle bir cümle kurmayı inanın çok isterdim, ama kuramıyorum ne yazık ki... Gol atınca ''Beşiktaş'ımızın 2.golü 23 numaraaa Filiiiip Holossskoo'' diye bağıran tribünlerin maç sonunda ''Siktir git Holosko'' diye tempo tutması bu cümleyi kurmama engel oldu maalesef. Biz de iki yüzlü olduk kimse kusura bakmasın... Holosko'yu sevmezsin, hatta nefret bile edebilirsin ancak bu sana o adama küfretme hakkını vermez. 


Biz ki sosyalist geçinen bir taraftar grubuyuz, biz ki işçilerin, emekçilerin yanındayız, ama yine biz işini yapmak için çaba sarf eden bir adamın emeğini sikmekten geri kalmıyoruz. Bugün Holosko, yarın Tabata ! Hakan'a küfredildiği gün gösterilen dirayet bugün gösterilse çok farklı şeyler olabilirdi. Takım ruhu olayı var ya ona büyük bir katkıda bulunurdu işte o taraftarlar, tabii ayrım yapılmasaydı. Madem yerli ile yabancıyı ayırıyorsunuz, o zaman Tayfur'un kulübede olmamasına niye ses çıkarmıyorsunuz ? Bir umudum vardı, onu da sikip bıraktınız büyük tribüncülerimiz. Sağolun...

3 yorum:

SirEvo dedi ki...

Hırsızın hiç mi suçu yok? :)

anilka23 dedi ki...

var elbette ki. ancak şu çifte standart olayını aşmamız lazım. holosko'nun attığı 2. gol ofsayt olmasa idi, ''holosko iyi oyuncu yeaa'' diye muhabbet açıyor olurduk... adım gibi biliyorum bunu.

SirEvo dedi ki...

Holosko iyi oyuncu diyecek adamın yanından kaç hemen. Ayağına gelen her topu eziyor, sürekli.