Cumartesi, Eylül 11, 2010

Spekülatif Söz ; Burak Yılmaz...




Burak Yılmaz denilen bir adam vardı ya, kendi oynadığı takımın tribünlerinden bile küfür yerdi. Ne garip oyuncuydu, unutmuştum kendisini kaç zamandır, fakat o bizleri unutmamış anlaşılan...


Burak Yılmaz'ın burada yer alma sebebi; milli takımla alakalı tutarsız açıklamaları. Tarihler 8 Eylül'ü gösterirken Burak Yılmaz şu açıklamala da bulunmuş ; ''Milli takıma hak edenlerin seçildiğini düşünmüyorum.'' dediklerinde haklı olabilir elbet, -ki haklı da bu konuda ona saygı gösteririm ama bu lafının üstünden sadece 3 gün geçtikten sonra tükürdüğünü yalamasına saygı göstermem imkansız. Bugün milliyet gazetesinin internet sitesinde şu ifadeleri yer alıyor zaat-ı muhteremin ; ''Milli takıma hak edenlerin seçildiğini düşünüyorum.'' karakteri belli olan bir adam Burak, bu açıklamaları yapmasına şaşmamalı. Herhalde yönetimden birisi dürtükledi de bu son açıklamayı verdi kendisi, en azından ben öyle düşünmek istiyorum. Burak Yılmaz gibi bir karaktersizden bu kadar bahsetmek gereksiz zaten, doğru yolu bulacağını sanmıyorum, ''ben Cristiano Ronaldo'nun Türkiye şubesiyim'' diye dolanan adamdan da bu beklenir zaten. Sokak futbolunda bir söz vardır ; ''karı gibi dırdır etmeyi bırak da oyununa bak !'' evet Burak bu lafı hak ediyor, sesini kes de oyununa bak Burak !!!

Hiç yorum yok: