Pazartesi, Nisan 05, 2010

Haftanın En Spekülatif Sözü



Yaklaşık 1 ay sonra haftanın en spekülatif sözüyle karşınızdayım. Çok tembel, işe yaramaz, gıcık, pasaklı bir insan olmanın verdiği keyifle bu postu yazmaya başlıyorum.


Tahmin edebileceğiniz üzere ; Haftanın En Spekülatif Sözü voleybolla alakalı. Özellikle dünkü başarıdan sonra onlarla alakalı - alaka demiyelimde kıyısından köşesinden dolaşan diyelim - birşey yazmasam ayıp ederim diye düşündüm. Her neyse teferruatı bırakıp sadete gelelim. Dünkü maçın ardından Facebook ve Twitter aracılığıyla Fenerbahçe Acıbadem bayan voleybol takımının başarısını haliyle kutlama gereği duydum, tamam buraya kadar herşey normal fakat ardından Facebook üzerinden gelen yorumlar anormal derecede garip ve komikti. İşte o yorumlardan bir tanesini Haftanın En Spekülatif Sözü olarak seçtik, zaten bu kadar bahsedip seçmesek ayıp olurdu, sevinsin gariban. İşte Fenerbahçeli bir arkadaşın yorumu(sözü) ; '' Gamovic(Gamova demeye çalışıyor) ve iki arkadaşı bizim kiracımız !.. '' Aslında yorumsuz olarak verecektim ama bunla ilgili birkaç birşey yazmasam rahat duramıyacağımdan dolayı yazmaya karar verdim. Ülkenin voleybolla alakası malum, çok büyük bir başarı olmadığı sürece aklımıza bile gelmiyor. Spor bültenlerinde bile hemen hemen hiç yer almıyor. Böyle başarılar olacak ki voleybolun prestiji yükselsin, bu başarılar gelincede herkes de bir sahiplenme duygusu ortaya çıkıyor, voleybolun '' V '' sinden anlamayan adamların ağzına sakız oluyor bu güzide spor. Bu yorumu, haftanın sözü olarak seçmemdeki amaç ; voleybolla ilgimizin ne kadar olduğunu göstermekti, sanırım bunda da - üzülerek söylüyorum - ne yazık ki başarılı oldum.


He bu arada arkadaşın bu sözünün ardından haliyle Gamova'nın imzasını istedim, dayısının kirasıcıymış, umarım getirir arkadaş Gamova'nın imzalı bir fotoğrafını ..:)

Hiç yorum yok: