Perşembe, Nisan 15, 2010

Kavram Karmaşası ; Tehlike arz eden, ünlü olma hevesindeki yazar.




Kanaltürk'te adı lazım değil bir program var, Ak parti yardakçılığından öteye geçmeyen tartışmalar içerisinde boğulmaları ve darbe aleyhtarlığı(!) yaptıklarını es geçersek tamamen '' kof '' bir program. Bahsi geçen program gecenin 2'sinde, 3'ünde yayınlanıyor çocuklar izlemesin diye isabetli bir karar olmuş tebrik ediyorum kanal yönetimini, ama sorunları var tabiki de her programda olacağı gibi. Örneğin ; tarafsız olduğunu iddia edip ak parti sempatizanı açıklamalarıyla gözümüze batan benli abi programı yönetmekte yetersiz kalıyor ! Onun yerine Serhat Ulueren alınabilir, hatta be hatta Ziya Şengül'de programa ayrı bir renk katabilir. Hazır renkten girmişken ; Rasim Ozan Afy... pardon Kütahyalı'dan bahsedelim. Bu abi biraz garip ; programda Polat Alemdar'ı kıskandıracak cinsten tavırları ve son derece tiz sesiyle ortalığın anasını ağlatmakta. Merak ettim abiyi googledan baktım nedir, necidir, kimdir ? Yazıyosun direk Helin Avşar'ın bacak arası çıkıyor, diyorum abi yok bu beyefendi muhafazakar iktidarı savunan bir adam olamaz, ama biraz daha yakından bakınca bizim abi olduğunu anlıyosun. Adamın dediğinden bi halt anlıyosam namerdim, sözlüklere baktım yardırmışlar abiye, tam bir televizyon fenomeni haline gelmiş, bununla yetinmemiş İnternet efsanesi olmayıda başarmış bu abi. Fotoğrafınıda yapıştırdım üste, bakıp bakıp çözmeye çalışırsınız abinin içinden geçirdiği düşünceleri. Abiyi tanımıyanlar için söyliyim ; çok içten yazar haa ! Ayriyeten çok pis teoremler geliştirmiştir. En sevdiğimi cümlesi ise genelde '' senin patronun .... '' ile başlayan cümleleri. Tebrik ediyorum abimizi, hayranıyız, yanındayız, yürü be !!!

Hiç yorum yok: