Cuma, Mayıs 07, 2010

Unutmayacağız Seni Mehmet !



Eve geldim, açtım bilgisayarı bir dolanayım dedim internette... 


Tam ısındım bilgisayar meletine, başından kalkamıyorum derken, kötü haberi aldım... Daha birkaç hafta öncesine kadar İbrahim Toraman'ın önünde maça çıkan namı diyar Şifo Mehmet'in ölüm haberini aldım...


O andan itibaren gerçekten hayatın boş olduğunu bir kez daha anladım ! Arkadaşlıkların, ölümüne sevdiğin takımının, uğruna can bile vereceğin sevgilinin öldükten sonra bir işine yaramayacağını anladım...


Şu anda bile tüylerim diken diken... Ah be Mehmet, ah !!! Keşke ölmeseydin ! Daha birlikte gideceğimiz bir sürü maç vardı, sokakta dolanacağımız, köyiçinde ballı lokma yiyeceğimiz daha çok gün vardı be Mehmet !


Yolun açık olsun kardeşim ! Gittiğin yerde bizden olanlara selam söyle... 

Hiç yorum yok: