Çarşamba, Eylül 15, 2010

Boston Celtics Şutör Aryaşında...



Kulislerde uzun sürelerdir konuşulan bir iddiaya göre Boston ; Rashad McCants, Cuttino Mobley ve Trenton Hassel'dan birisini kadroya katacakmış. Dış oyuncu rotasyonunu Von Wafer ile güçlendirmeye çalışan(!) Celtics'in bu hamlesinin ne yönde olacağı merak konusu. Lakers'ın sözleşme yenilemediği Adam Morrison'da seçenekler arasındaymış. Bu dört oyuncu çoktan Boston kampına katılmışlar, beklenilen bu dördünden birinin kadroya katılması.


Boston başkanı Danny Ainge bu oyuncularla ilgili bazı şeyler söylemiş ; ''McCants iyi gözüküyor, şut konusunda iyi, o takımı bir üst seviyeye çıkarabilecek oyunculardan birisi. Açık konuşmak gerekirse onun neden NBA'de oynamadığına şaşıyorum. Adam Morrison'da aynı özelliklere sahip, şut ve pas yeteneği iyi. Çok aç ve fit görünüyor. Bu dediklerimin hepsini Hassel ve Mobley içinde söyleyebilirim, onlar da iyi oyuncular. Özellikle Mobley geçtiğimiz iki sezon boyunca oynamamanın getirdiği bir hırsın içinde, herkese nasıl oynadığını hatırlatmak istiyor.'' Bu konuşmadan bazı şeyler çıkarmak gerekirse Trenton Hassel biraz ikinci planda kalmış görünüyor diğer oyunculara göre. Rashad McCants konusunda söyledikleri şaşırtıcı Ainge'in, NBA'de bulunduğu süre içerisinde kayda değer hiçbir şey ortaya koyamayan birisi hakkında böyle konuşması garip. Fakat McCants'i öne çıkaran bir opsiyon var bu da ismi ! İşin şakası bir yana Rashad McCants'in de bir adım geride olduğunu düşünüyorum ben. Bu durumda geriye Mobley ve Morrison kalıyor. Cuttino Mobley NBA'in tecrübeli şutörlerinden, bu üç oyuncudan da daha güvenilir bir oyuncu ama onun da sağlık problemleri sorun teşkil etmekte. Bilindiği üzere kronik bir kalp rahatsızlığı var Mobley'nin, bu sebepten dolayı da emekli olmaya karar vermişti. Ocak ayında oynayabilir raporu almasının ardından geri dönme kararı almış, ama bana göre Ainge bu riski almayacaktır. Eee geriye kim kaldı ? Adam Morrison !!! Aman Yarabbi !!!! İşin aslına bakılırsa Morrison iyi bir oyuncu, NBA'e ; NCAA sayı kralı olarak adım attıktan sonra bir türlü kendisinden beklenilen gelişmeyi gösterememesine rağmen. İlk sezonunun ardından ağır bir sakatlık geçirdi bu onun kariyerini sekteye uğratan olay oldu kanımca. Sakatlıktan döndükten sonra da bir türlü Larry Brown'un gözüne giremeyince Lakers'ın yolunu tuttu. Orada da gerek önündeki oyuncuların kalitesi gerek de Phil Jackson'ın sistemine uymayışı onun iyice gözlerden düşürdü. Ben Morrison için hala bir umut besliyorum ve kontratın da ona verileceğini düşünüyorum. Umarım bu dediklerim için pişman olmam. Bu arada Boston'ın kadrosunda halihazırda 15 oyuncu bulunmakta, bu da demek oluyor ki şutör gelirse kadrodan birisi kesilecek. Bakalım Danny Ainge ne gibi kararlara imza atacak.

Hiç yorum yok: