Pazartesi, Eylül 13, 2010

Jarvis Hayes Maccabi'ye Gidebilir...



Chauncey Billups, Detroit'te oynarken takım arkadaşı olan Jarvis Hayes için ; ''o takımın en iyi şutörü'' ifadesini kullanmıştı. Billups kendisini ve Richar Hamilton'ı hiçe sayarak 1 numara yapmıştı Hayes'i, herhalde bir bildiği vardır diyerek -o zamana kadar kazma olarak yorumladığım- adamı daha yakından takip etmeye başladım ve gerçekten de Billups'ın övgülerine hak verdim. 


NBA'de ki iyi rol adamlarından birisidir Hayes, ego problemi yoktur, şutu iyidir, kritik anlarda sorumluluk alıp eli titremeden hücumu yönlendirebilir. Her ne kadar son senelerde kariyeri bir düşüş trendine girse de her NBA takımının kadrosunda görmek isteyeceği faydalı bir bench oyuncusudur. İşte böyle bir oyuncuya Maccabi Tel-Aviv talip olmuş İsrail medyasına göre. Şimdilik ortalıkta konuşulanlar bu transferin gerçekleşmesinin zor olduğu, ancak belli olmaz bir bakmışız ki Jarvis Hayes, Maccabi formasını giymiş. Bu arada Maccabi, Hayes'in alternatifini de eski oyuncusu Kirk Penney olarak belirlemiş, Penney'ye ayrı bir sempatim olduğu için onun transferini bir adım daha öne koyuyorum.


Maccabi bu sezon takımın başına eski koçu David Blatt'i getirdi ayriyeten kadroya da Schortanis'i kattı.

Hiç yorum yok: