Cuma, Ağustos 13, 2010

Spekülatif Söz ; '' Joe Cole, Messi ayarında bir futbolcu. ''


Spekülatif söz bölümünde Steven Gerrard'ı konu edeceği hiç aklıma gelmezdi. Dışarıdan bakılınca gayet akıllı ve otoriter durması beni bu düşünceye itmişti açıkçası...

Steven Gerrard'la ilgili bildiğim en absürd hikaye milli takım kampında yaşanan bir eşek şakası ile ilgili. Zamanında bir milli maçtan önce şakasever bir arkadaşı Gerrard'ın ayakkabısını diş macunuyla doldurmuş, tahmin edileceği üzere Gerrard bu ayakkabıyı giymiş ve mutlu sonnn ! Şakacı amacına ulaşmış, dışarıdan o kadar akıllı görünen Gerrard tongaya düşmüş... Bu anlattığım olay yanılmıyosam, 2006 dünya kupası'nın hemen öncesinde yaşanmış ve ne gariptir ki Gerrard bunu yapanı bulamamış hala !

Üstte bahsettiğim hikaye Gerrard'ın ilk absürdlüklerinden biriydi benim gözümde... İkinci absürd ...... absürd demeyelim de yalakalık amacıyla ortaya koyduğu düşünce diyelim (sonuçta adan Gerrard o kadar karizması var). Her neyse ; Liverpool'un son transferi Joe Cole hakkında konuşmuş Steven Gerrard. Efenim buyruğu şöyle Steven Gerrard'ın ; ''Messi'nin bazı şaşırtıcı hareketler yaptığını görüyorum ; ama Joe Cole da onun kadar iyi şeyler yapabiliyor. İdmanda golf topu ile yaptıklarıyla bizi şok ediyor. Ben gerçekten Joe'nun sezonun en iyi oyuncusu ödülünü alacağını umuyorum" bizler bu açıklamayı kafası güzelken verdiğine tam inanmaya başlarkene Gerrard olayı başka bir boyuta taşıyor ve bir anda Joe Cole'un dünyanın en yetenekli oyuncusu olduğunu ağzından kaçırıveriyor...

Akıl var mantık var kardeşim. Joe Cole kim Messi kim ? Oturup bunları iyice etüt etmemiz gerekiyor. Tamam Joe Cole yetenekli bir oyuncu ama bu yetenekleri hiç bir zaman Messi düzeyinde olmadı ! Adam dünyanın gelmiş geçmiş en büyük oyuncusu olarak lanse ediliyor sevgili Gerrard (burda biraz erman toroğlu havası gördüm kendimde), sen kalkmışsın adamı Joe Cole ile kıyaslıyosun !!! Hadi ordan hadi !

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Uzun süredir yoktun hayırdır !!!

anilka23 dedi ki...

tatil girdi araya güncelleyemedim bloğu :)